Jurnalist, blogger, activist civic și mămică

Arăt și eu… rucsacul

După cum arata news-feedul meu ieri, se pare că Nicu Apostu a lansat o provocare: Arată geanta! Eu geantă nu port, dar Cristina m-a provocat să arăt și eu ceva, și dacă nu geanta, atunci rucsacul.

2015-08-25 14.22.34

Dacă trebuie, facem! Deci, rucsacul meu e foarte mic, dar dacă te strădui bine îmi încape și scurta.

Totuși, pe lângă toatea astea, azi în geantă am găsit:

  1. Gume de mestecat
  2. Dezodorantul
  3. Parfumul
  4. Absorbante (zi de zi).
  5. 2 elasticuri. Am fete, trebuie să le am mereu 😉
  6. Telefonul. Unul dintre ele. Altul e în mână, altul era pe masă demult
  7. Cheia de la birou. De menționat, cheia de la casă nu o am 😉
  8. Două pixuri
  9. Un carnet
  10. Buletinul de identitate
  11. Permisul de conducere
  12. Certificatul de inmatriculare
  13. Cardul de la Banca de Economii, încă îl țin ca amintire 😉
  14. Bani. Eu nu port portofel.
  15. Mulți bani (adică bănuți) 🙂
  16. Un bilet de microbuz. De la Vadului Vodă, apropo! 🙂
  17. Pastile de Toxinol. Un fel de cărbune. Mai știi, cu fructele astea, nu încurcă ceva pentru intoxicații.
  18. Multe cecuri: de la Pegas, NR 1, Linella, Unimarket, și chiar pentru achitarea serviciilor de la Moldcell și Orange

Da, mai găsisem și o hârtie de la o ciocolată Meteorit. Iată că am făcut curățenie și eu. 😉

P.S. La câteva minute după postare, am mai găsit și un prezervativ. Știu că apare întrebarea de ce ar avea nevoie o femeie măritată de unul, dar explicația există.:) Ultima ediție a revistei VIP magazin are înserat unul pe ultima pagină. Și, nu cred că încurcă să fie, mai ales că, nu știu de ce, de multe ori mi s-au cerut ( oare de ce lumea crede că dacă sunt căsătorită, le am la mine? :D). M-au întrebat chiar și colegii de muncă și chiar și verii mai mici. Bine că întreabă, și bine că mai are cine le da. Este prezervativul, minus câteva probleme! 😉

2015-08-26 10.59.01

Lasă un răspuns

