Jurnalist, blogger, activist civic și mămică

Uraaa! Am luat Bursa de Merit 2010

studentii.netNu credeam că voi reuşi! Chiar nu credeam, mai ales după ce am fost la interviul în care am fost „gruzită” (cum ar spune moldovanul) de membrii comisiei. La un moment dat, chiar am vrut să las şi să ies, la cât de tare mă enervasem pe întrebările stupide care le auzeam, dar şi pe răspunsurile pe care le dădeau unii.

Off… chiar m-a indignat faptul că anume ei, profesorii, sunt cei care nu recunosc realitatea, şi anume acea realitate legată de corupţie, în care ca să treci de ceva, trebuie să dai bani, şi bani, şi iarăşi bani. Nu neg, poate şi există persoane oneste… dar prea puţine, din păcate.

Şi chiar dacă poate nu vrem să recunoştem, dar fiecare dintre noi a dat sau a primit mită vreodată. Fapt alarmant, dar real… Oare de ce? Oare de ce trăim într-o astfel de societate?

Bine, nu vreau să filozofisez mult pe tema corupţiei, pentru că am putea vorbi la nesfârşit, dar e păcat că anume din vina noastră avem aşa o societate…

Eu, totuşi, încă sunt în şoc, chiar dacă a trecut aproape o săptămână de când am primit apelul care mi-a anunţat că sunt şi eu deţinătoarea unei burse.

Poate voi reuşi să îmi revin mâine, după festivitatea oficială de la Palatul Republicii la care trebuie să fim prezenţi toţi cei care „suntem cei mai buni studenţi ai Moldovei”, sau poate nu.

Cert e una. Deja ştiu ce voi face cu premiul şi în ce îl voi învesti. Există un proiect la care am lucrat ceva timp, dar care e din ce în ce mai aproape să devină realitate. Sunt sigură că îmi va reuşi!!! 😉

P.S. Mă bucur că nu am ros pantalonii prin universitate în zădar… şi mă bucur că am primit o bursă anume pentru succesele obţinute în timpul orelor, dar şi înafara acestora (pentru că au o pondere mult mai mare). Şi mă bucur că bursa respectiva e chiar bazată pe merit, dar nu pentru ochi frumoşi, pe cumetrism sau etc.

3 responses

  1. I like it ı live in bursa

    24 decembrie 2010 la 10:07 am

  2. Europa

    FELICITARI PENTRU ACEST REZULTAT FRUMOS, AVETI CUMVA TOATA LISTA PREMIANTILOR ?

    5 ianuarie 2011 la 3:39 pm

    • Svetlana

      Doar câţiva…
      Svetlana Tataru; Mihai Popsoi; Eugenika Godoroja; Natalia Cocoş; Colun Cristina; Croitor Diana; Ana Castraveţ; Ana Cioban; Rodica Tautu; Sofia Dolghier; Nadia Lupusor; Lilia Usate; Victoria Barbaneagra; Chirtoaca Victoria; Denis Timciuc; Gorcea Diana; Traista Victor; Cernopolc Cristina; Vadim Vieru, Iuliana Mămăligă; Trofim Nadejda; Constantin Sicinski; Evgheny Jukov; Boguşevici Alexandra; Elena Drăguţan; Victoria Negară; Ion Sîmboteanu; Ana Cioban; Marin Podubnîi; Victoria Butuc; Olga Grosu, Covali Eugenia; Denis Timciuc; Urechi Natalia; Susarencu Tatiana; Cornelia Vrabie; Sergiu Plop; Traista Victor; Sârbu Radu; Volcu Irina; Levciuc Natalia….

      Dar aţi putea afla mai multe informaţii le găsiţi … pe adresa http://www.eac.md/ro/scholarships/soros/merit/index.html

      6 ianuarie 2011 la 7:12 am

Lasă un comentariu