Jurnalist, blogger, activist civic și mămică

Notă

Aș vrea ca…

Aș vrea ca noul an să fie unul plin de surprize plăcute și cât mai puțin neplăcute.

  • Tare aș vrea ca toți oamenii dragi mie, dar nu doar, să fie sănătoși, plini de viață și cu un scop determinat în viață.
  • Aș vrea ca să ajung să depun la doctorat. Nu știu de ce aș vrea să devin într-o bună zi doctor, dar tentația e prea mare pentru a nu o face. Plus la toate, mai bine să regret ceea ce am făcut decât să regret ceva ce nu am făcut, nu? Sigur, aș face orele doar dacă aș ajunge la buget. Dar din câte am înțeles eu, concurență este.
  • Vreau să călătoresc în acest an. Să ajung în Azerbaijan sau la Bruxelles.
  • Vreau… ca să ne fie deschisă calea spre Europa și să putem vizita orice țară fără cozi și fără vize.
  • Aș vrea ca anul acesta în sfârșit să ajungem la mare cu picii, să vadă și ei valurile, meduzele și apusul soarelui, să strângă scoici și să se învețe a înota.
  • Da, aș vrea ca picea să înceapă să frecventeze un cerc de înot sau de dans.
  • Aș mai vrea ca să ajungă la o grădiniță bună, cu o educatoare care iubește copii, dar nu-i sperie cu ”intunericul, lupul sau Sf. Nicolai”.
  • Aș vrea să-i văd și primul matineu cu prima poezie spusă în public. Deși, poezii știe de la 2 ani și la ziua ei de naștere ne-a delectat auzul cu ”Fuga, fuga cu fuguța/Spala dinții periuța/După ea săpunul vine/ Și mă spală bine, bine” . Prima poezie, de altfel…
  • Aș vrea ca și micuțul să înceapă a lega cuvintele, nu doar MA-MA, TA-TA, NA-NA, BA-BA și NA-TA.
  • Vreau să-l văd și pe el la oliță cum se cere. 🙂
  • Vreau ca să reușim să-i facem și o super-petrecere-cumetrie la care vor fi invitați toți bebei de seama lui. Vreau să aibă parte de o petrecere cu multe baloane, clovni și bule de săpun. Vreau ca zâmbetele de copii, dansurile lor îndrăznețe și fuga-fuga lor să apară în filmările ce i le vom face. Ca peste ani să revedem acele clipe și să ne amintim nu doar de momentul în care a fost scăldat în apa sfințită.
  • Vreau ca și în momentul când voi implini acel sfert de secol să mă simt la fel ca și în momentul când am atins vârsta majoratului. Deși am 2 copii, încă mă mai simt copil…

Acum sunt sută la sută fericită că sunt sănătoasă, am o familie împlinită, am 2 copii minunați, am studii superioare complete, am încă un post de serviciu care parcă mă așteaptă.

Aș mai avea nevoie doar de puțină minte poate, cum zice bunelul meu. 🙂

Și, da…Vreau zăpadă până bradul va mai fi prin centrul Capitalei.

Acum e perioada sărbătorilor magice în care dorințele au mari șanse să se îndeplinească. Eu cred în Moș Crăciun și cred că și dorințele mele se vor adeveri.

Un răspuns

  1. Pingback: Minus un an, dar foarte productiv | Svetlana Catana's Blog

Lasă un comentariu